Din hud
Hos oss är alla unik
Skräddarsydda behandlingar

Hej,

Jag som äger och driver Hudikliniken heter Helena Nordström Linde. Jag är sedan juni 2018 hemvändande till Hudiksvall, tillsammans med min man och våra två barn, efter nästan 20 år på andra orter. Jag är utbildad och Auktoriserad Hudterapeut och har drivit egna Kliniker och som konsult i flera år på olika platser i landet, senast i Sundsvall. I början av min karriär som Hudterapeut tog jag anställning på Hudcirkeln i Hudiksvall.

Min specialitet som Auktoriserad Hudterapeut är den Avancerade hudvården, där jag brinner för och har lång erfarenhet av att hjälpa kunder med sk problemhy, ex acne, ärr, rosacea, dermatit, ytliga kärl, pigmenteringar, mogen hy, torr och känslig hy. Jag har även ett stort intresse för anatomi och vad som påverkar huden på alla plan, varpå jag alltid tar hänsyn till kundens fysiska och psykiska mående i mina behandlingar, för att på bästa sätt kunna hjälpa till optimal hudhälsa.

Jag är medlem i SHR, Sveriges Hudterapeuters Riksförbund. Detta innebär för dig som kund en trygghet i att jag har en godkänd och gedigen utbildning, att jag utför professionella behandlingar och arbetar efter etiska regler och innehar behandlingsskadeförsäkring.
Jag har även en godkänd Cidesco-examen.

Varmt välkommen!